February 26, 2012

Vahvad Vahvlid!



Vanaaegne kuum vahvliraud susiseb ja taina sees seisab kulp, mis haistab juba magusaid nii-öelda "vanaema" vahvleid!
Ma ei suuda enam ära oodata, millal esimene vahvel valmib ja ma saan seda oma hamba all krõbistada!
EI midagi erilist, AGA samas niii erilised ja kauaoodatud vahvlid!




Miks mitte tähistada Meie Vabariigi Aastapäeva vahvate vahvlitega. Tegemist ei pea olema tavalise vahvliga - võite kombineerida seda jäätise, moosi ja palju muu sarnaseda.
Mina aga olen juba pikemat aega oodanud, et saaksin maale oma vahvlimasina juurde, et süüa täiesti tavalisi ja kuldseid vahvleid!



See oli lihtsalt minu kogemus, mida pidin jagama!
Vahvlid, vahvlid, vahvlid!



                                                        Elunautleja:  Liis                                                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment